Sunday, October 5, 2008

DwEt RaYa 2008


Memandangkan bulan September 2008 yang lepas aku menyambut birthday yang ke 23, so aku tak expect akan dapat dwet raye lagi.. Biase laa umor pon da meningkat..Sapela nk bagi dwet raye lagi kat aku..huhu..Tapi yg syoknye aku dpt gak dwet raye walaupon umor da msk 23 tahun..Tpi x byk mana la dwet raya aku coz tak ramai yg kasi..

Mak kasi RM100, Along bagi RM10, Abang Chik kasi RM10, Abang Teh kasi RM20, Mak Chor (adik ipar mak) kasi RM10, Cik Ani (dua pupu mak) kasi RM10 Cik Mah (officemate mak) bagi RM10 and org yg paling last kasik ialah kakak aku RM10..Kakak aku kasik dwet raye pada hari raye yg ke12..Total up dwet raye aku adala dalam RM180..Kire byk gak tuh..Masa kecik2 dlu mana penah dapat dwet raya byk cmnih..Walaupon byk org yg kasi..Sbbnye ialah masa kecik2 dlu dwet raye dapat seringgit dua je..huhu

Aku da amek RM30 untuk bli pendrive kingston 4GB yang baru coz pendrive lama aku da ilang..Dwet poket ada bape belas je..So tak cukup nak bli pendrive yang berharga RM48 tu..Maka terpaksala aku gune dwet raye tu..Mule2 ingt takmo bli pendrive coz sayang nak gune dwet raye yang aku dapat..huhu..Memandangkan aku skang ngah wat research and nak kene prepare report so i have to buy the pendrive..Malas nk pinjam Bangteh punye pendrive..

Aku rasa tahun 2008 ni tahun last aku dapat dwet raya..Ujung tahun ni aku da nak keje..So start tahun depan dan tahun2 berikutnye aku kene la kuarkan dwet raye plak..Kalo anak menakan aku bertambah maka banyakla dwet yang aku kene kuarkan untuk kasik dwet raye..Pastu nak kasik kt adik aku lagi..Paling sket mesti dia mintak RM50..waa..Bleh bankrup cmni..hehehe (^_^)

No comments:

Post a Comment