Sunday, May 24, 2009

TeAchERs DaY~!!

Quite a long time, aku tak tulis blog.. Bz meh..hahahaha :) Memandangkan aku da keje, jadi mase untuk online berjam-jam ni da kurang.. hehhehehe :D


Sebut pasal teachers day ni aku ingt time anak sedare aku paksa aku wat kad untuk cekgu dia.. petang nak gi skola baru nak suruh wat.. Mase rehat aku abes sbb tolong dia wat card.. Tak bleh tdo.. HmM.. Disebabkan malas nak pujuk dia kalo dia merajuk maka terpaksalah aku wat jugak kad tu..Makcik yang penyayang la katakan..opsS..Bukan makcik tapi mandak..Since dari kecik niece aku ni tak reti nak sebut mak Andak.. So jadila mandak..Macam landak je bunyinye..Huhuhu


Berbalik pada tajuk "Teachers Day", aku nk ambil kesempatan mengucapkan selamat hari guru buat cekgu2 yang penah ajar aku..Cekgu kat Sekolah Kebangsaan Ayer Itam Pulau Pinang, Cekgu2 SMKA (P) Al-Mashoor, Penang and Also cekgu2 kat Sekolah Menengah Kebangsaan Agama AL-Irshad d
engan Ucapan Jasamu Guru Ku Kenang Selalu..Chewahhh~!!



Muka Depan



Dalam



Belakang




*** Credits to Wanie coz kasik pinjam phone nokia 6500 slide utk amek gambar nie.. ^_^

No comments:

Post a Comment